Bejelentkezés

Ha már regisztráltál, csak lépj be!

Regisztráció nélkül is be tudsz lépni, ha rendelkezel t-online.hu, t-email.hu, vagy freemail.hu email címmel, és megadod az ehhez tartozó jelszavad.

Regisztráció

Regisztrálj és élvezd az előnyöket:

  • Válassz több száz film és sorozat közül
  • Nézz élő tv-műsorokat számítógépen, táblagépen vagy okostelefonon

Első belépés a TV GO-ra

Rendszereink szerint már rendelkezel t-online.hu, t-email.hu vagy freemail.hu email címmel, vagy korábban Telekom szolgáltatás igénybevételéhez email címeddel regisztráltál már, így most nem kell regisztrálnod. Mivel még nem használtad a TV GO szolgáltatást emiatt a TV GO használatához kérjük, fogadd el a felhasználási feltételeket!

Mi az a TV GO?

Milyen szolgáltatás a TV GO?

A TV GO egy online szórakoztató szolgáltatás, amellyel Telekom TV-előfizetőként, kiegészítő szolgáltatásként díjmentesen nézheted a meghatározott TV csatornákat a www.tvgo.hu weboldalon vagy a TV GO mobilalkalmazással. Amennyiben nem rendelkezel Telekom TV előfizetéssel, úgy lehetőséged van előfizetni a TV GO TV csomagokra. Szolgáltatásunkkal TV előfizetésedhez hasonlóan filmeket kölcsönözhetsz ki egyesével, így a jövőben kedvenc filmjeid már nemcsak tévéden, hanem táblagépeden és okostelefonodon is elérheted megfelelő internetkapcsolat esetén. Ha igazán filmrajongó vagy, akkor pedig a MoziKlub filmcsomagot ajánljuk, amelynek keretében a csomagban található több, mint 2000 filmet és sorozatot korlátlanul nézheted! A TV GO-t a műsorokkal kapcsolatos cikkek, hírek teszik gazdagabbá.

Milyen tartalmak érhetőek el a TV GO-ban?

A TV GO-ban a Telekom TV Videotéka filmjeit és előfizetéses szolgáltatásokat érhetsz el. AVideotéka és TV GO kínálat azonban nem egyezik meg teljes körűen.
A legújabb hollywoodi mozifilmeket gyakran még a televíziós bemutatásuk előtt megnézheted. Hozzáférhetsz az utóbbi évek legnagyobb kasszasikereihez és filmtörténeti alkotásaihoz, de a népszerű európai és amerikai filmek mellett az utóbbi évek legnagyobb magyar filmsikereit és díjnyertes alkotásait, valamint dokumentumfilmeket, klasszikus magyar rajzfilmeket is megtalálod.

Mit tartalmaz a MoziKlub filmcsomag?

A MoziKlub filmcsomag olyan előfizetéses csomagajánlat, amelynek keretében a csomagban található több, mint 2000 filmet és sorozatot korlátlanul nézheted.

Mik azok a TV csomagok?

A TV GOo-n már a hagyományosTelekom TV előfizetéssel nem rendelkező ügyfeleinknek is biztosítjuk az élő tévé csatornák elérését, előfizetés ellenében. Jelenleg három TV csomag ajánlatunk van:

  • Közszolgálati csomag
  • Alap csomag
  • Családi csomag

A csomagok részletes leírását és a hozzájuk tartozó csatornalistát a www.tvgo.hu/teve-csomagok/ menüben találod.

Mi szükséges ahhoz, hogy elő tudjak fizetni a TV GO csomagokra?

Sikeres regisztráció

TV csomagok esetében:Magyar Telekom TV-s ügyfélként kapcsold össze a TV GO-val a TV-s előfizetésedet, amellyel már nézheted is a TV GO-n elérhető csatornakínálatodat.
Amennyiben nem vagy Telekom TVelőfizető, úgy a bankkártyád megfelelő regisztrálása után (fizetési mód beállítása) tudsz előfizetni a TV csomagra, amelynek havi díja a bankkártyádról kerül levonásra.

MoziKlubcsomag esetében:Magyar Telekom TV-s ügyfélként kapcsold össze a TV GO-val a TV-s előfizetésedet és a MoziKlub csomag díját a havi rendszeres Telekom számláddal együttesen tudod kiegyenlíteni. Amennyiben nem vagy Telekom TV előfizető, úgy a bankkártyád megfelelő regisztrálása után (fizetési mód beállítása) tudsz előfizetni a MoziKlub csomagra, amelynek díja a bankkártyádról kerül levonásra.

Regisztráció

Hogyan regisztrálhatok a TV GO szolgáltatásra?

A TV GO szolgáltatásra bárki regisztrálhat, aki 18. életévet betöltötte, illetve elfogadja a szolgáltatás feltételeit. A regisztrációhoz a szolgáltatás feltételeinek elfogadásán kívül az alábbi adatok megadása szükséges: e-mail cím és jelszó.
A TV GO szolgáltatás oldalai csak magyarországi IP címről és honos hálózatról böngészhetőek, s a szolgáltatás csak Magyarország területén vehető igénybe.

Kell-e regisztrálnom a böngészéshez?

A filmek böngészése, a filmelőzetesek és cikkek megtekintése, illetve a lájkolás funkció regisztráció nélkül elérhető bárki számára.
A díjmentes tartalmak kölcsönzése és kommentek írása, regisztrációt követően érhető el, regisztrálni számítógépen, a www.tvgo.hu regisztrációs oldalán és egyéb mobil eszközökön lehet. A fizetős tartalmak kölcsönzéséhez a fizetési módot is be kell állítani, a következők szerint: a Magyar Telekom TV előfizetéssel rendelkező ügyfelek ezt a TV GO összekapcsolásával teheti meg, míg a Magyar Telekom TV előfizetéssel nem rendelkező ügyfelek a Telekom Gyorsfizetés szolgáltatásra történő regisztrációval.

Telekom Interaktív TV ügyfélként hogyan tudom egyszerűen összekapcsolni TV előfizetésemet a TV GO-val TV készülék segítségével?

Telekom IPTV előfizetés esetében keresd meg a TV GO összekapcsolás alkalmazást az IPTV menüjében az Extrák menüpont alatt, Telekom Interaktív Sat TV előfizetés esetében pedig az Extrák/Alkalmazások menüpontban található a TV GO összekapcsolás alkalmazás.
Add meg az ott található 6 jegyű kódot az online felületen, és rendszerünk ezzel beazonosítja a Telekom Interaktív TV előfizetésedet. A regisztráció befejezése néhány percig is eltarthat, kérjük szíves türelmed!

Telekom Interaktív TV ügyfélként hogyan tudom egyszerűen összekapcsolni TV előfizetésemet a TV GO-val TV készülék segítségével?

  • Telekom IPTV előfizetés esetében keresd meg a TV GO összekapcsolás alkalmazást az IPTV menüjében az Extrák menüpont alatt,
  • Telekom Interaktív Sat TV előfizetés esetében pedig az Extrák/Alkalmazások menüpontban található a TV GO összekapcsolás alkalmazás.
  • Add meg az ott található 6 jegyű kódot az online felületen, és rendszerünk ezzel beazonosítja a Telekom Interaktív TV előfizetésedet. A regisztráció befejezése néhány percig is eltarthat, kérjük szíves türelmed!

Telekom Interaktív TV vagy Telekom TV ügyfélként hogyan tudom összekapcsolni TV előfizetésemet a TV GO-val ügyféladatok megadásával?

Elsőként a Telekom MT ügyfélazonosítót szükséges megadni, amit az előfizetői szerződéseden vagy havi számládon is megtalálsz. Az MT ügyfélazonosítóhoz tartozó jelszót szerződéskötéskor adjuk át ügyfeleinknek. Ha erre már nem emlékszel, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 1412-es telefonszámon, ahol néhány személyes adat ellenőrzése után új jelszót adhatsz meg. A regisztráció befejezése néhány percig is eltarthat, kérjük türelmedet!

  • Ha rendelkezel t-online.hu, t-email.hu, freemail.hu email címmel, más dolgod nincs, csak jelentkezz be ezen email címeddel és a hozzá tartozó jelszóval
  • Ha a regisztrálni kívánt e-mail címmel korábban már regisztráltál a Magyar Telekom valamelyik szolgáltatására, például a www.telekom.hu oldalról elérhető Telekom Otthoni előfizetéseim, Telekom webmail, [freemail], [origo] fórum, Videa, kérjük, az ott regisztrált jelszavadat használd! Ha ezt elfelejtetted, akkor az adott szolgáltatásnál tudod módosítani. Ha nem sikerül a megfelelő azonosítót felidézni, kérjük, regisztrálj egy új e-mail címet.

Ha nincs Telekom Interaktív TV előfizetésem, hogyan tudok egyszerűen regisztrálni?

Amennyiben nincs Telekom TV előfizetésed, akkor e-mail címmel és jelszóval tudsz regisztrálni.

Hogyan tudom a regisztrációmat megszüntetni?

A TV GO portálon bejelentkezést követően a Beállítások menüben szüntetheted meg a szolgáltatás regisztrációját.

Használat

Firefox

A filmkínálat böngészése, a filmelőzetesek és cikkek megtekintése regisztráció és kiegészítő szoftver nélkül elérhető bárki számára.

Az élő TV adás és a filmek lejátszásához az első alkalommal egy kiegészítő szoftver, a TV GO lejátszó plug-in telepítése és engedélyezése szükséges.

Kiegészítőnk fejlesztésével a felhasználók biztonsága érdekében, folyamatosan követjük a böngészők újításait is. Így előfordulhat, hogy a már korábban telepített kiegészítőt újra kell engedélyezned.

Az első telepítés, illetve böngésző frissítés utáni szükséges lépések Firefox böngészőben az alábbiak:

A kiegészítő telepítése után a böngésző az alábbi pop-up-ot jeleníti meg:

Ekkor pipáld ki a „Választás megjegyzése az összes tvgoqplayer típusú hivatkozáshoz.” opciót és kattints az „OK” gombra a tvgoqplayer kiválasztása után. Ezzel engedélyezed a böngészőben a kiegészítő futását. Bizonyos esetekben ebben az ablakban „QP4W.exe” jelenik meg, ez ugyanúgy a TV GO kiegészítője, engedélyezd a használathoz.

Ha a telepítés után nem jelenik meg az engedélyező pop-up, indítsd el a lejátszást, mert előfordulhat, hogy korábban már engedélyezted. Amennyiben nem nem indul el a lejátszás, a böngésző Beállítások menüpontjának Alkalmazások menüpontjában lévő listában keresd meg a tvgqplayer alkalmazást és állítsd be hozzá a tvgoqplayer opciót (bizonyos esetekben QP4W.exe) fájlt.

Ezután nincs más dolgod, mint elindítani a lejátszást és élvezni a műsort.

Amennyiben továbbra is problémába ütközöl, kérjük, írd meg nekünk az „Írj nekünk!” felületen.

Chrome

A filmkínálat böngészése, a filmelőzetesek és cikkek megtekintése regisztráció és kiegészítő szoftver nélkül elérhető bárki számára.

Az élő TV adás és a filmek lejátszásához az első alkalommal egy kiegészítő szoftver, a TV GO lejátszó plug-in telepítése és engedélyezése szükséges.

Kiegészítőnk fejlesztésével a felhasználók biztonsága érdekében, folyamatosan követjük a böngészők újításait is. Így előfordulhat, hogy a már korábban telepített kiegészítőt újra kell engedélyezned.

Az első telepítés, illetve böngésző frissítés utáni szükséges lépések Chrome böngészőben az alábbiak:

A kiegészítő telepítése után a böngésző az alábbi pop-up-ot jeleníti meg:

Ekkor pipáld ki az „Emlékezzen a választásomra az alábbi alkalmazás linkjénél: QP4W.exe” opciót és kattints „A(z) QP4W.exe megnyitása” gombra. Ezzel engedélyezed a böngészőben a kiegészítő futását.

Ha a telepítés után nem jelenik meg az engedélyező pop-up, indítsd el a lejátszást, mert előfordulhat, hogy korábban már engedélyezted. Ha ebben az esetben újra az Első használat pop-upot látod, keresd ügyfélszolgálatunkat a 1412-es számon.

Amennyiben továbbra is problémába ütközöl, kérjük, írd meg nekünk az „Írj nekünk!” felületen.

Internet Explorer és Edge

A filmkínálat böngészése, a filmelőzetesek és cikkek megtekintése regisztráció és kiegészítő szoftver nélkül elérhető bárki számára.

Az élő TV adás és a filmek lejátszásához az első alkalommal egy kiegészítő szoftver, a TV GO lejátszó plug-in telepítése és engedélyezése szükséges.

Kiegészítőnk fejlesztésével a felhasználók biztonsága érdekében, folyamatosan követjük a böngészők újításait is. Így előfordulhat, hogy a már korábban telepített kiegészítőt újra kell engedélyezned.

Az első telepítés után nincs más dolgod, mint elindítani a lejátszást és élvezni a műsort, nincs szükség semmilyen további beállításra.

Amennyiben továbbra is problémába ütközöl, kérjük, írd meg nekünk az „Írj nekünk!” felületen.

Safari

A filmkínálat böngészése, a filmelőzetesek és cikkek megtekintése regisztráció és kiegészítő szoftver nélkül elérhető bárki számára.

Az élő TV adás és a filmek lejátszásához az első alkalommal egy kiegészítő szoftver, a TV GO lejátszó plug-in telepítése és engedélyezése szükséges.

Kiegészítőnk fejlesztésével a felhasználók biztonsága érdekében, folyamatosan követjük a böngészők újításait is. Így előfordulhat, hogy a már korábban telepített kiegészítőt újra kell engedélyezned.

Az első telepítés, illetve böngésző frissítés utáni szükséges lépések Safari böngészőben az alábbiak:

A kiegészítő telepítése után a böngésző az alábbi pop-up-ot jeleníti meg:

Ekkor kattints a „Engedélyezés” gombra. Ezzel engedélyezed a böngészőben a kiegészítő futását. A kiegészítő használatát minden alkalommal engedélyezned kell a tartalmak lejátszásához.

Ezután nincs más dolgod, mint elindítani a lejátszást és élvezni a műsort.

Amennyiben továbbra is problémába ütközöl, kérjük, írd meg nekünk az „Írj nekünk!” felületen.

Lejátszó telepítési hiba

Amennyiben nem sikerült telepítened a letöltött kiegészítőt, kérjük ellenőrizd az alábbi esteket:

Ellenőrizd, hogy rendelkezel-e a számítógépen rendszergazdai jogosultsággal. Amennyiben nincs rendszergazda jogosultságod az alábbi hibaüzenet fog megjelenni a számítógépeden:

Ellenőrizd, hogy megfelelő verziójú Visual C++ összetevő van-e telepítve a számítógépedre. Amennyiben valamelyik összetevő hiányzik, az alábbi hibaüzenet fog megjelenni a számítógépeden:

A hibaüzenetben megjelenő szükséges verziójú összetevőt vagy összetevőket innen is letöltheted:

Visual C++ 2010

Visual C++ 2013

Amennyiben továbbra is problémába ütközöl, kérjük, írd meg nekünk az „Írj nekünk!” felületen.

Telepítés után a böngésző nem ismeri fel a lejátszót

Amennyiben a lejátszó telepítése után továbbra is az „Első használat” című ablak jelenik meg, kérjük az alábbi lépéseket tedd meg a hiba elhárítására:

  • Ellenőrizd a, hogy böngésződ megfelelően be van-e állítva. Segítséget ehhez a GYIK „Használat” pontjában találsz
  • Ellenőrizd a „Hosts fájl írási hiba telepítés közben” pontban leírtakat
  • Vírusírtót, tűzfalat kapcsold ki
  • Elképzelhető, hogy lassan indul az alkalmazás, próbáld meg 4-5 néhány másodperc várakozás után elindítani az alkalmazást

Amennyiben a fentiek közül egyik sem segít, kérjük jelezd a problémát az „Írj nekünk!” menüpontban.

Lejátszó hibaüzenetek

Amennyiben a lejátszó program ablaka megjelenik, de a tartalom helyett valamilyen hibaüzenet jelenik meg, akkor az alábbi lépéseket tedd a hiba elhárítása érdekében:

  • Próbáld meg ismét elindítani a lejátszást
  • Jelentkezz ki az oldalról, majd ismét be
  • Töröld a böngésződ cache-ét

Ha ezek a lépések sem segítenek, akkor kérjük írd meg nekünk a problémát az „Írj nekünk!” menüpontban. A kivizsgáláshoz az alábbi adatokra lesz szükségünk:

  • Pontos hibaüzenet
  • Hiba időpontja
  • E-mail cím, amivel regisztrálva vagy a TV GO-ban
  • Tartalom címe, amit megpróbáltál elindítani

Hosts fájl írási hiba telepítés közben

Előfordulhat, hogy a telepítő nem tudja írni a számítógépeden lévő „hosts” fájlt. Ezt általában vírusvédelem okozza.

Ilyenkor az alábbi hibaüzenet jelenik meg a program telepítése közben:

Ettől függetlenül a telepítés sikeresen végig megy, azonban a böngészőben továbbra is az „Első használat” ablak fog megjelenni, ha lejátszást próbálsz indítani. A hosts fájlt kell módosítanod a probléma megoldásához:

  1. Az alábbi elérési utat nyisd meg a fájlkezelő alkalmazással (pl.: Total Commander, Windows Intéző):
    %WINDIR%/system32/drivers/etc
  2. Az itt található hosts fájlt nyisd meg egy szövegszerkesztő alkalmazással (pl.: WordPad, Szövegszerkesztő, NE Word-del)
  3. Írd bele egy új sorba az alábbiakat, ügyelve arra, hogy NE legyen kettőskereszt előtte: 127.0.0.1 quickplayer.tvgo.hu
  4. Mentsd el a fájlt (vigyázz, hogy továbbra se legyen kiterjesztése)
  5. Menj a TV GO oldalára, jelentkezz ki, majd ismét be
  6. Indítsd el a lejátszást

Ha ezek után is csak az „Első használat” ablak jelenik meg lejátszás indításakor, akkor kérjük ellenőrizd a „Telepítés után a böngésző nem ismeri fel a lejátszót” pontban leírtakat.

Nem támogatott operációs rendszer hiba

Ha támogatott operációs rendszerű gépen nem indul el a telepítő alkalmazás, „A program nem támogatja a Windows számítógépén futó verzióját.” hibaüzenettel, akkor minden illesztőprogramot és az operációs rendszert frissíteni kell a legfrissebb verzióra.

A támogatott szoftverek listáját a „Felhasználási feltételek” menüpontban érheted el.

WebGL

Amennyiben a fenti hibaüzenet jelenik meg a számodra kérjük frissítsd a videókártyád illesztőprogramját, mert nem támogatja a WebGL összetevőt, mely szükséges a lejátszó használatához. Ha az illesztőprogram frissítése sem oldotta meg a problémát vagy az illesztőprogram frissítésében szeretnél segítséget kérni, hívd a 1412-n ügyfélszolgálatunkat.

Helyi hálózatbeállítás problémái

Amennyiben a fenti hibaüzenetet tapasztalod Internet Explorer vagy Microsoft Edge böngészőből, kérjük használd a szolgáltatást másik böngészőből (például Firefox vagy Chrome).

Ha nincs lehetőséged másik böngészőt használni, akkor a számítógéped és a számítógéped által használt helyi hálózat beállításait kell ellenőrizned.

Internet Explorer böngészőben az Alt+X billentyűkombinációra megjelenő menüben választd ki az „Internetbeállítások” menüpontot. A képen látható módon kattints a „Biztonság” fülre, ezen belül válsztd ki a „Helyi intranet” ikont, majd kattints a „Helyek” gombra. Ellenőrizd, hogy a képen látható módon NE legyen pipa „A proxyt megkerülő helyek” menüpont előtt. Mentsd el a módosítások és töltsd újra az oldalt.

Edge böngészőből az Alt+X billentyűkkel előhozható menüben válaszd a „Beállítások” menüpontot, ezen belül pedig a „Speciális beállítások megnyitás” menüpontot. Kattints a „Proxybeállítások megnyitása” menüpontra, majd a megjelenő oldalon ellenőrizd, hogy a „Helyi (intranetes) címek elérése proxykiszolgáló nélkül” opció NE legyen kipipálva.

Ha a fentiek elvégzése után sem tudod telepíteni a lejátszót vagy nem vagy jogosult ezen beállítások módosítására kérj segítséget rendszergazdádtól.

Kik használhatják a TV GO szolgáltatást?

A TV GO szolgáltatást bárki használhatja, aki:

  • regisztrált Telekom TV előfizetőként, vagy
  • bankkártyás fizetéssel regisztrált felhasználó a Telekom Gyorsfizetés rendszerben.

Milyen díja van a szolgáltatásnak?

Az élő TV adások elérése Telekom TV előfizetőink számára nem jelent további díjfizetési kötelezettséget, azaz díjmentesek. Nem Telekom TV-s ügyfeleinknek lehetőségük van TV csomagok előfizetésére a TV GO-n.
A TV GO-n a Telekom TV előfizetők is díj ellenében érhetik el az eseti filmkölcsönzést és a MoziKlub filmcsomagot, amelyeknek a fizetendő bruttó díjait a filmek és csomagok mellett tűntetjük fel.
Felhívjuk azonban figyelmed, hogy a szolgáltatás használata mobileszközökön adatforgalmat generál: egy 90 perces film legjobb Standard Definition (nem HD) minőségben történő lejátszása nagyjából 2GB adatforgalmat jelent. Ezek a hálózati adatforgalmazásból származó költségek a szolgáltatás felhasználóját terhelik.
Mobileszközökön wifi használatával is nézheted a TVGO-t, így nem generálsz adatforgalmat.

Hogyan tudok filmet kölcsönözni?

A TV GO szolgáltatás számítógépen és mobil eszközökön is használható. Az alkalmazások segítségével a következő típusokon elérhető: legalább Android 3.0-ás operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonokon és táblagépeken, valamint legalább 6.0-as iOS szoftverrel rendelkező iPhone-on és iPaden.
Tartalom kölcsönzése a TV GO portálon (www.tvgo.hu), Android eszközön a TV GO alkalmazásban lehetséges. A tartalom a kölcsönzést követően nemcsak a TV GO portálon, hanem a TV GO alkalmazás segítségével mobiltelefonokon, táblagépeken (iOS, Android) is lejátszható.
iOS szoftverrel rendelkező iPhone-on és iPaden nem lehet fizetős tartalmakat kölcsönözni, ehhez előbb ki kell kölcsönözni a tartalmat a www.tvgo.hu portálon, akár a mobileszköz böngésző alkalmazásán keresztül, vagy más androidos mobil eszközön és ezt követően már lejátszható.
Bizonyos ingyenes tartalmak minden fajta készüléken kölcsönözhetőek.
Felnőtt tartalmak lejátszására csak a TV GO portálon van lehetőség, a mobilalkalmazásokban történő lejátszás nem engedélyezett.

Hogyan tudom használni a szolgáltatást mobileszközökön (mobiltelefon, táblagép)?

A szolgáltatás mobileszközökön történő használatához a TV GO alkalmazás letöltése és telepítése szükséges, amely iOS rendszer esetében az App Store-ból, míg Android esetében a Google Play-ből érhető el. A TV GO szolgáltatás csak a hivatalos verziójú mobil operációs szoftvereken működik.
Android:
Android alapú készülékek esetében a 3.0 vagy annál magasabb verziójú szoftver szükséges. Ide kattintva elérheted azokat az Androidos okostelefonokat és táblagépeket tartalmazza, amelyeken a TV GO alkalmazás Szolgáltató által elvégzett műszaki tesztek alapján, az előírt feltételek teljesülése esetén a szolgáltatás az elvárt minőségben működik. Tájékoztatunk, hogy egyes Android operációs rendszert használó okostelefonok és táblagépek esetében – gyártó általi operációsrendszer-módosítások miatt – felléphetnek kompatibilitási problémák.
iOS:
iOS 7.0, 7.1, 8.0, 8.1, 8.2, 8.3, 8.4-es, és ezen operációs rendszerek alverzióival is kompatibilis (készüléktípus: legalább iPhone 4 és az annál újabb készülékek; iPad2 és annál újabb készülékek).

Hogyan történik a tartalmak lejátszása?

A TV GO tartalmak HTTP Live Streaming (HLS) protokollon keresztül adaptív bitrátával kerülnek lejátszásra. Ez azt jelenti, hogy a rendelkezésre álló sávszélesség függvényében elérhető lehető legjobb minőségben kerülnek a tartalmak továbbításra és lejátszásra.

Mi történik a TV GO szolgáltatással a TV előfizetés korlátozása vagy szüneteltetése alatt?

A Telekom TV szolgáltatásod korlátozása vagy szüneteltetése alatt csak a közszolgálati csatornák érhetők el a TV GO -n, ezen kívül nem kölcsönözhetsz más TV GO tartalmakat, még díjmentes tartalmat sem.

Mi történik a TV GO szolgáltatással, ha a szolgáltatáshoz regisztrált TV szolgáltatás előfizetése megszűnik?

Ha regisztrációt követően a Telekom TV-előfizetéssel összekapcsoltad a TV GO szolgáltatásod, TV szolgáltatásod megszűnését követően a TV GO szolgáltatás nem használhatod, ezen regisztrációt automatikusan töröljük.
A Telekom TV szolgáltatás megszűnése esetén, amennyiben a továbbiakban is szeretnéd használni a TV GO szolgáltatást, úgy újra kell regisztrálnod kártyás fizetési mód megadásával.

A TV GO szolgáltatáshoz regisztrált Interaktív TV előfizetéshez tartozó vevőegységen is le tudom játszani a TV GO tartalmakat?

A TV GO szolgáltatásban egyedileg kikölcsönzött tartalmak nem játszhatók le az Interaktív TV szolgáltatáshoz tartozó vevőegységen (Set Top Boxon) keresztül, csak a TV GO portálon, illetve a mobileszközökön a TV GO alkalmazásban.

Ha rendelkezem az Interaktív TV szolgáltatáshoz tartozó tematikus havidíjas MoziKlub szolgáltatással, akkor a tartalmak lejátszhatók a TV GO-ban is?

Igen, a tematikus, havidíjas Videotéka szolgáltatások, pl. a MoziKlub elérhető a TV GO-ban is. Azok az ügyfelek, akik a TV GO-n fizetnek elő Film csomagra és rendelkeznek otthoni, Interaktív TV szolgáltatással, azok a Filmcsomagot a Set Top Boxon keresztül is elérhetik.

Ha rendelkezem az Interaktív TV szolgáltatáshoz tartozó Videotéka előfizetéssel vagy bérlettel, akkor a TV GO-ban tudok ezek terhére kölcsönözni?

Lehetőség van Videotéka előfizetéssel vagy bérlettel rendelkező ügyfeleink számára, hogy Videotéka előfizetés, vagy bérlet terhére a TV GO-ban is tudjanak tartalmat kölcsönözni. A TV GO-n kölcsönzött filmeket az Interaktív TV előfizetéshez tartozó vevőegységen keresztül nem lehet megnézni.

Hogyan tudom lemondani a TV csomagomat?

A szolgáltatást bármikor lemondhatod az adott TV csomag adatlapján. Fontos azonban, hogy a már kifizetett szolgáltatásodat az előfizetési időszak végéig használhatod.

Hogyan tudom módosítani a TV csomagomat?

Amennyiben jelenlegi csomagodnál magasabb havi díjú csomagra szeretnél váltani, akkor az új és a jelenlegi csomag havi díjának különbözetét az adott számlázási időszakra arányosan számlázzuk.
Amennyiben a jelenlegi csomagodnál alacsonyabb havi díjú csomagra váltasz, akkor az új csomagodat a következő számlázási időszaktól aktiváljuk, és számlázzuk.

Hogyan tudom lemondani a MoziKlub filmcsomagomat?

Telekom TV előfizetőként a lemondást követően a csomag számodra nem lesz elérhető a továbbiakban. Amennyiben nem rendelkezel Telekom TV előfizetéssel és bankkártyás fizetési módot állítottál be, akkor a szolgáltatást bármikor lemondhatod, de z előre kifizetett szolgáltatásodat az igénybevételi időszak végéig használhatod.

Hogyan működik a személyre szabott ajánló?

Az adott műsorszámok közül ( film vagy bármely TV-műsor) a felhasználók nézési szokásai alapján a TVGO mögött lévő ajánlórendszerünk segít kiemelni az általad leginkább kedvelt tartalmakat. Ha pl. főként vígjátékokat nézel, akkor a jövőben a neked szóló ajánlatokban kiemelésre kerülnek a friss és neked tetsző új vígjátékok. A felnőtt tartalmakat az ajánlásból kiszűrjük, így az ilyen jellegű ajánlatok nem fognak megjelenni az ajánlóban.
A személyre szabott ajánlatokat csak a hozzájárulásod esetén biztosítjuk. Ha úgy döntesz, hogy nem kérsz személyre szabott ajánlatot, az ajánló helyeken, általános ajánlásokkal találkozhatsz. A hozzájárulásodat vagy annak visszavonását a bejelentkezést követően bármikor módosíthatod a Beállítások menüpontban.

Eszközök és technikai feltételek

Mire van szükség a szolgáltatás igénybevételéhez?

A TV GO portál használatához internetkapcsolat – mobiltelefon, vagy táblagép esetében aktív adatcsomag vagy egyéb internetelérés – szükséges. A felhasználónak a mobil alkalmazásban történő filmlejátszás alatt folyamatos szélessávú internetkapcsolattal kell rendelkeznie, amelynek minimum sebessége: 0,6 Mbit/s. A hálózati adatforgalmazásból származó költségek a szolgáltatás felhasználóját terhelik.
Mobileszközökön wifi használatával is nézheted a TVGO-t, így nem generálsz adatforgalmat.

Hogyan tudom használni a szolgáltatást számítógépen?

A filmek böngészése, a filmelőzetesek és cikkek megtekintése regisztráció és kiegészítő szoftver nélkül elérhető bárki számára.
Az élő TV adás és a filmek lejátszásához az aktuális böngészőre az első alkalommal egy kiegészítő szoftver, a TV GO lejátszó plug-in telepítése szükséges. A kiegészítő szoftver telepítését követően a belépés után azonnal élvezheted a szolgáltatást.

Hol, milyen készülékeken tudom a tartalmakat kölcsönözni?

A filmek számítógépen a TV GO portálon keresztül (www.tvgo.hu) illetve az előzetesen regisztrált hordozható Android mobileszközökön is kölcsönözhetők a TV GO alkalmazás segítségével. iOS szoftverrel rendelkező iPhone-on és iPaden nem lehet fizetős tartalmakat kölcsönözni, ezeknél az eszközöknél a lejátszáshoz előbb ki kell kölcsönözni a tartalmat a www.tvgo.hu portálon vagy más androidos mobil eszközön.

Hol, milyen készülékeken tudom a tartalmakat lejátszani?

A filmek számítógépen a TV GO portálon keresztül (www.tvgo.hu)illetve az előzetesen regisztrált mobileszközökön is megtekinthetők, lejátszhatók az TV GO alkalmazás segítségével. Az alkalmazások iOS 7.0, 7.1, 8.0, 8.1, 8.2, 8.3, 8.4-es (és ezen operációs rendszerek alverzióival) szoftverrel és legalább 3.0-ás Android platformokon érhetők el és tölthetők le az adott alkalmazásboltból (iOS: App Store, Android: Google Play).

Hogyan kell a készülékeket a szolgáltatáshoz rendelni?

A készülékek regisztrációja a bejelentkezéssel egyidejűleg automatikusan történik.

Hogyan tudom a készülékek és a szolgáltatás összerendelését megszüntetni?

A készülékek regisztrációja a kijelentkezéssel egyidejűleg automatikusan megszűnik.

Hány készüléken használhatom egyszerre a TV GO-t?

Egy felhasználóhoz egyidejűleg két különböző eszköz regisztrálható a felsoroltak közül: számítógép, mobiltelefon, táblagép.
Ez azt jelenti, hogy például egy számítógépen és mellette egy mobileszközön (okostelefon vagy táblagép; iOS vagy legalább 3.0-ás Android), vagy akár egyszerre két mobileszközön lehet filmeket nézni.
Ha egy új készüléket szeretnél használni, akkor TV GO portálra történő bejelentkezésednél a rendszer automatikusan regisztrálja az eszközt és törli a legkorábban regisztrált eszközödet, így könnyedén bármikor új eszközön használhatod a TV GO szolgáltatásait.

Az Interaktív TV előfizetéshez tartozó vevőegységen kölcsönzött tartalom lejátszható a TV GO-n?

Az Interaktív TV szolgáltatáshoz tartozó vevőegységen (Set Top Boxon) keresztül kikölcsönzött tartalmak nem játszhatók le a TV GO portálon vagy a mobil alkalmazásokban.

A számítógéppel kapcsolatos feltételek az alábbiak

A TV GO tartalmak HTTP Live Streaming (HLS) protokollon keresztül adaptív bitrátával kerülnek lejátszásra.
A TV GO szolgáltatás SD tartalmak lejátszásának minimum feltételei Windows operációs rendszerű számítógépen:
Operációs rendszer:

  • Microsoft Windows 7 (32 és 64 bites verzió)
  • Windows 8 (32 és 64 bites verzió)
  • Windows 8.1 (32 és 64 bites verzió)
  • Windows 10 (32 és 64 bites verzió)
Processzor (CPU):
  • Intel Core i3 vagy újabb (1.5+ GHz)
  • AMD A6 vagy újabb (1.5+ GHz)
Memória (RAM): minimum 4 GB
Videokártya: WebGL-t támogató videókártya
Minimum felbontás: 800 x 600 pixel
Támogatott böngészők: Minden HTML5 támogatással rendelkező böngésző támogatott.

Javasolt böngészők:
  • Microsoft Edge
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
TV GO tartalmak lejátszásának minimum feltételei Mac operációs rendszerű számítógépen:
Operációs rendszer: Mac OS X 10.10 vagy újabb verzió
Processzor (CPU): Intel i386 alapú Mac
Támogatott böngészők: Minden HTML5 támogatással rendelkező böngésző támogatott.

Javasolt böngészők:
  • Safari
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome

Fizetési feltételek

Milyen díja van a szolgáltatásnak?

Az élő TV adásokTelekom TV előfizetőink számára díjmentesek. Nem Telekom TV-s ügyfeleinknek lehetőségük van TV csomagok előfizetésére a TV GO-n.
A TV GO-n az eseti filmkölcsönzés és a MoziKlub filmcsomag esetén a Telekom TV előfizetők és a TV GO előfizetők, felhasználók is díj ellenében érhetik el, amelynek bruttó díjait a filmek és csomagok mellett tűntetjük fel.
Felhívjuk azonban a figyelmed, hogy a szolgáltatás használata adatforgalmat generál: egy 90 perces film legjobb Standard Definition (nem HD) minőségben történő lejátszása nagyjából 2GB adatforgalmat jelent. Ezek a hálózati adatforgalmazásból származó költségek a szolgáltatás felhasználóját terhelik.

Hogyan fizetek a kölcsönzött tartalmakért? Milyen fizetési módok vannak?

A regisztrációkor Telekom TV-előfizetés összekapcsolásával megadhattad, hogy Telekom TV előfizetőként, a havi rendszeres Telekom számlád terhére szeretnéd kiegyenlíteni a tvgo.hu-n történt kölcsönzések és előfizetéses szolgáltatások díját.
Amennyiben nincs Telekom TV előfizetésed, akkor a Telekom Gyorsfizetés rendszerben a bankkártyás fizetéshez szükséges adatok megadásával tudod kiegyenlíteni a tvgo.hu-n történt kölcsönzések és előfizetések szolgáltatások (TV-, és MoziKlub csomagok) díját.

Miért szükséges megadnom a bankkártyám adatait?

Ha még nincs Telekom TV előfizetésed, csak bankkártyás fizetéssel tudod kifizetni a filmek kölcsönzési és előfizetéses szolgáltatások díját.
A bankkártyád adataid a Telekom Gyorsfizetés rendszerben kell megadnod, ami után a megadott számlára írjuk jóvá a fizetős kölcsönzések díját. Ahhoz, hogy ellenőrizhessük, érvényes-e a bankkártyád, kérjük, valós adatokat adj meg. A TV GO szolgáltatást csak Magyarországon veheted igénybe. A felhasználó vállalja a felelősséget, hogy a fizetéshez megadott bankkártyához magyarországi lakcím tartozik.

Ha egyszer fizetek egy előfizetéses csomagért, akkor utána minden hónapban le fogják vonni a számlámról a havi díjat?

Igen. Az előfizetésed mindaddig aktív marad, ameddig fel nem mondod az adott szolgáltatást. A felmondásról és a TV csomag esetében a csomagváltás feltételeit az adott csomagajánlat "További információk" alatt találod.

Mennyibe kerülnek a csomagok?

Az aktuális TV csomagjainkat a www.tvgo.hu/teve-csomagok/ alatt, a Film csomagokat a www.tvgo.hu/film-csomagok/ részleteit a weboldalon találod meg.

Ha nem működik/Hiba

Mit tegyek, ha nem sikerül telepíteni a kiegészítő szoftvert?

A kiegészítő szoftver telepítéséhez kérjük, vedd figyelembe az alábbiakat:

  • Kiegészítő szoftver telepítéséhez a bejelentkezett felhasználónak rendszergazda jogosultsággal kell rendelkeznie a számítógépen.
  • A telepítés befejezéséhez indítsd újra böngésződet (vagyis zárd be, majd nyisd meg újra).
  • Ha így sem működik a lejátszás, kérjük, bizonyosodj meg róla, hogy böngésződ a szolgáltatás használatához javasolt böngészők közé tartozik-e. A böngésző típusáról és verziójáról általában a Súgó menüpontban Névjegy címszó alatt tájékozódhatsz.
    A megfelelő minőségű képi élményhez javasoljuk a "számítógéppel kapcsolatos feltételek" menüpontban ajánlott böngészők használatát! A pontos listáról a számítógéppel kapcsolatos feltételeknél írunk bővebben.
  • A sikertelen telepítést a böngésző biztonsági beállításai is okozhatják. Kérjük ezt is ellenőrizd!
  • Tapasztalataink alapján bizonyos vírusirtó programok, annak ellenére, hogy engedik a kiegészítő telepítését, a későbbi működését ellehetetlenítik. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük, írd meg nekünk a TV GO portálon elérhető „Írj nekünk” funkció segítségével.
  • Mac OS X 10.8 esetén a kiegészítő szoftver telepítése esetén hibaüzenet jelenhet meg „A(z) „tvgo.pkg” nem nyitható meg, mert nem azonosított fejlesztőtől származik.” A szoftver ekkor is telepíthető. Kattints a jobb egérgombbal, válaszd a megnyitást, és az ezt követően máris indítható a telepítés.

Mit tegyek, ha problémám van a lejátszással?

Ha nagyon lassú, rossz minőségű vagy akad a lejátszás, kérjük, vedd figyelembe az alábbiakat:

  • Várj egy kicsit. A filmek elindulásához a hálózati sebességtől függően 15-30 másodpercre is szükség lehet.
  • Az elindítás után nagyjából fél percre van szükség, hogy a sávszélességednek megfelelő legjobb minőségre váltson a film.
  • Ha a lejátszás közben probléma lép fel, próbáld meg újraindítani a böngésződet (vagyis zárd be, majd nyisd meg újra). Ne aggódj, a filmek az érvényességi időn belül bármennyiszer újranézhetők!
  • Bizonyos böngészők, böngészőverziók nem támogatottak. A böngésző típusáról és verziójáról általában a böngésző Súgó menüpontjában, a Névjegy címszó alatt tájékozódhatsz. A megfelelő minőségű képi élményhez javasoljuk a "számítógéppel kapcsolatos feltételek" menüpontban ajánlott böngészők használatát! A pontos listáról a számítógéppel kapcsolatos feltételeknél írunk bővebben.

Az előzetes minősége nem megfelelő. Ezt azt jelenti, hogy a film is ilyen minőségű lesz?

A lejátszás indulásakor az optimális sávszélesség meghatározásához szükség van egy kis időre. Rövid tartalmaknál, mint pl. az előzeteseknél ezért előfordulhat, hogy az optimális minőség érdekében a kezdeti néhány másodperc után érdemes visszatekerni a film elejére. Megfelelő sávszélesség esetén minden esetben a legjobb minőségben élvezheted a filmeket!

Elérhetőség

Hogyan tudok segítséget kérni probléma esetén? Hol találom meg az elérhetőséget?

A TV GO alkalmazás használatával kapcsolatos megjegyzéseket, javaslatokat a TV GO portálon elérhető „Írj nekünk” funkció segítségével juttathatod el a fejlesztőknek, melyet a honlapon a jobb felső sarokban találod meg.
Ha elfelejtetted az MT ügyfélazonosítódhoz tartozó jelszavadat, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 1412-es telefonszámon, ahol néhány személyes adat ellenőrzése után új jelszót adhatsz meg.