Regisztráció nélkül is be tudsz lépni, ha rendelkezel t-online.hu, t-email.hu, vagy freemail.hu email címmel, és megadod az ehhez tartozó jelszavad.
Rendszereink szerint már rendelkezel t-online.hu, t-email.hu vagy freemail.hu email címmel, vagy korábban Telekom szolgáltatás igénybevételéhez email címeddel regisztráltál már, így most nem kell regisztrálnod. Mivel még nem használtad a TV GO szolgáltatást emiatt a TV GO használatához kérjük, fogadd el a felhasználási feltételeket!
A TV GO egy online szórakoztató szolgáltatás, amellyel Telekom TV-előfizetőként, kiegészítő szolgáltatásként díjmentesen nézheted a meghatározott TV csatornákat a www.tvgo.hu weboldalon vagy a TV GO mobilalkalmazással. Amennyiben nem rendelkezel Telekom TV előfizetéssel, úgy lehetőséged van előfizetni a TV GO TV csomagokra. Szolgáltatásunkkal TV előfizetésedhez hasonlóan filmeket kölcsönözhetsz ki egyesével, így a jövőben kedvenc filmjeid már nemcsak tévéden, hanem táblagépeden és okostelefonodon is elérheted megfelelő internetkapcsolat esetén. Ha igazán filmrajongó vagy, akkor pedig a MoziKlub filmcsomagot ajánljuk, amelynek keretében a csomagban található több, mint 2000 filmet és sorozatot korlátlanul nézheted! A TV GO-t a műsorokkal kapcsolatos cikkek, hírek teszik gazdagabbá.
A TV GO-ban a Telekom TV Videotéka filmjeit és előfizetéses szolgáltatásokat érhetsz el. AVideotéka és TV GO kínálat azonban nem egyezik meg teljes körűen.
A legújabb hollywoodi mozifilmeket gyakran még a televíziós bemutatásuk előtt megnézheted. Hozzáférhetsz az utóbbi évek legnagyobb kasszasikereihez és filmtörténeti alkotásaihoz, de a népszerű európai és amerikai filmek mellett az utóbbi évek legnagyobb magyar filmsikereit és díjnyertes alkotásait, valamint dokumentumfilmeket, klasszikus magyar rajzfilmeket is megtalálod.
A MoziKlub filmcsomag olyan előfizetéses csomagajánlat, amelynek keretében a csomagban található több, mint 2000 filmet és sorozatot korlátlanul nézheted.
A TV GOo-n már a hagyományosTelekom TV előfizetéssel nem rendelkező ügyfeleinknek is biztosítjuk az élő tévé csatornák elérését, előfizetés ellenében. Jelenleg három TV csomag ajánlatunk van:
A csomagok részletes leírását és a hozzájuk tartozó csatornalistát a teve-csomagok menüben találod.
Sikeres regisztráció
TV csomagok esetében:Magyar Telekom TV-s ügyfélként kapcsold össze a TV GO-val a TV-s előfizetésedet, amellyel már nézheted is a TV GO-n elérhető csatornakínálatodat.
Amennyiben nem vagy Telekom TVelőfizető, úgy a bankkártyád megfelelő regisztrálása után (fizetési mód beállítása) tudsz előfizetni a TV csomagra, amelynek havi díja a bankkártyádról kerül levonásra.
MoziKlubcsomag esetében:Magyar Telekom TV-s ügyfélként kapcsold össze a TV GO-val a TV-s előfizetésedet és a MoziKlub csomag díját a havi rendszeres Telekom számláddal együttesen tudod kiegyenlíteni. Amennyiben nem vagy Telekom TV előfizető, úgy a bankkártyád megfelelő regisztrálása után (fizetési mód beállítása) tudsz előfizetni a MoziKlub csomagra, amelynek díja a bankkártyádról kerül levonásra.
A TV GO szolgáltatásra bárki regisztrálhat, aki 18. életévet betöltötte, illetve elfogadja a szolgáltatás feltételeit. A regisztrációhoz a szolgáltatás feltételeinek elfogadásán kívül az alábbi adatok megadása szükséges: e-mail cím és jelszó.
A TV GO szolgáltatás oldalai csak magyarországi IP címről és honos hálózatról böngészhetőek, s a szolgáltatás csak Magyarország területén vehető igénybe.
A filmek böngészése, a filmelőzetesek és cikkek megtekintése, illetve a lájkolás funkció regisztráció nélkül elérhető bárki számára.
A díjmentes tartalmak kölcsönzése és kommentek írása, regisztrációt követően érhető el, regisztrálni számítógépen, a www.tvgo.hu regisztrációs oldalán és egyéb mobil eszközökön lehet. A fizetős tartalmak kölcsönzéséhez a fizetési módot is be kell állítani, a következők szerint: a Magyar Telekom TV előfizetéssel rendelkező ügyfelek ezt a TV GO összekapcsolásával teheti meg, míg a Magyar Telekom TV előfizetéssel nem rendelkező ügyfelek a Telekom Gyorsfizetés szolgáltatásra történő regisztrációval.
Elsőként a Telekom MT ügyfélazonosítót szükséges megadni, amit az előfizetői szerződéseden vagy havi számládon is megtalálsz. Az MT ügyfélazonosítóhoz tartozó jelszót szerződéskötéskor adjuk át ügyfeleinknek. Ha erre már nem emlékszel, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámon, ahol néhány személyes adat ellenőrzése után új jelszót adhatsz meg. A regisztráció befejezése néhány percig is eltarthat, kérjük türelmedet!
Amennyiben nincs Telekom TV előfizetésed, akkor e-mail címmel és jelszóval tudsz regisztrálni.
A TV GO portálon bejelentkezést követően a Beállítások menüben szüntetheted meg a szolgáltatás regisztrációját.
A filmkínálat böngészése, a filmelőzetesek és cikkek megtekintése regisztráció és kiegészítő szoftver nélkül elérhető bárki számára.
Az élő TV adás és a filmek lejátszásához az első alkalommal egy kiegészítő szoftver, a TV GO lejátszó plug-in telepítése és engedélyezése szükséges.
Kiegészítőnk fejlesztésével a felhasználók biztonsága érdekében, folyamatosan követjük a böngészők újításait is. Így előfordulhat, hogy a már korábban telepített kiegészítőt újra kell engedélyezned.
Az első telepítés, illetve böngésző frissítés utáni szükséges lépések Chrome böngészőben az alábbiak:
A kiegészítő telepítése után a böngésző az alábbi pop-up-ot jeleníti meg:
Ekkor pipáld ki az „Emlékezzen a választásomra az alábbi alkalmazás linkjénél: TVGOQuickPlayer.exe” opciót és kattints „A(z) TVGOQuickPlayer.exe megnyitása” gombra. Ezzel engedélyezed a böngészőben a kiegészítő futását.
Ha a telepítés után nem jelenik meg az engedélyező pop-up, indítsd el a lejátszást, mert előfordulhat, hogy korábban már engedélyezted.
Az első telepítés, illetve böngésző frissítés utáni szükséges lépések Firefox böngészőben az alábbiak:
A kiegészítő telepítése után a böngésző az alábbi pop-up-ot jeleníti meg:
Ekkor pipáld ki a „Választás megjegyzése az összes tvgoqplayer típusú hivatkozáshoz.” opciót és kattints az „OK” gombra a tvgoqplayer kiválasztása után. Ezzel engedélyezed a böngészőben a kiegészítő futását. Bizonyos esetekben ebben az ablakban „TVGOQuickPlayer.exe” jelenik meg, ez ugyanúgy a TV GO kiegészítője, engedélyezd a használathoz.
Ha a telepítés után nem jelenik meg az engedélyező pop-up, indítsd el a lejátszást, mert előfordulhat, hogy korábban már engedélyezted. Amennyiben nem nem indul el a lejátszás, a böngésző Beállítások menüpontjának Alkalmazások menüpontjában lévő listában keresd meg a tvgqplayer alkalmazást és állítsd be hozzá a tvgoqplayer opciót (bizonyos esetekben TVGOQuickPlayer.exe) fájlt.
Az első telepítés után nincs más dolgod, mint elindítani a lejátszást és élvezni a műsort, nincs szükség semmilyen további beállításra.
Az első telepítés, illetve böngésző frissítés utáni szükséges lépések Safari böngészőben az alábbiak:
A kiegészítő telepítése után a böngésző az alábbi pop-up-ot jeleníti meg:
Ekkor kattints a „Engedélyezés” gombra. Ezzel engedélyezed a böngészőben a kiegészítő futását. A kiegészítő használatát minden alkalommal engedélyezned kell a tartalmak lejátszásához.
Ezután nincs más dolgod, mint elindítani a lejátszást és élvezni a műsort.
Amennyiben továbbra is problémába ütközöl, kérjük, írd meg nekünk az „Írj nekünk!” felületen.
Ellenőrizd, hogy rendelkezel-e a számítógépen rendszergazdai jogosultsággal. A lejátszó telepítése csak rendszergazda jogosultsággal engedélyezett. Amennyiben nincs rendszergazda jogosultságod az alábbi hibaüzenet fog megjelenni a számítógépeden:
Ellenőrizd, hogy megfelelő verziójú Visual C++ összetevő van-e telepítve a számítógépedre. Amennyiben valamelyik összetevő hiányzik, az alábbi hibaüzenet fog megjelenni a számítógépeden:
A hibaüzenetben megjelenő szükséges verziójú összetevőt vagy összetevőket innen is letöltheted:
Amennyiben továbbra is problémába ütközöl, kérjük, írd meg nekünk az „Írj nekünk!” felületen.
Amennyiben a lejátszó telepítése után továbbra is az „Első használat” című ablak jelenik meg, kérjük az alábbi lépéseket tedd meg a hiba elhárítására:
Amennyiben a fentiek közül egyik sem segít, kérjük jelezd a problémát az „Írj nekünk!” menüpontban.
Amennyiben a lejátszó program ablaka megjelenik, de a tartalom helyett valamilyen hibaüzenet jelenik meg, akkor az alábbi lépéseket tedd a hiba elhárítása érdekében:
Ha ezek a lépések sem segítenek, akkor kérjük írd meg nekünk a problémát az „Írj nekünk!” menüpontban. A kivizsgáláshoz az alábbi adatokra lesz szükségünk:
Ha támogatott operációs rendszerű gépen nem indul el a telepítő alkalmazás, „A program nem támogatja a Windows számítógépén futó verzióját.” hibaüzenettel, akkor minden illesztőprogramot és az operációs rendszert frissíteni kell a legfrissebb verzióra.
A támogatott szoftverek listáját a „Felhasználási feltételek” menüpontban érheted el.
Amennyiben a fenti hibaüzenet jelenik meg a számodra kérjük frissítsd a videokártyád illesztőprogramját, mert nem támogatja a WebGL összetevőt, mely szükséges a lejátszó használatához. Ha az illesztőprogram frissítése sem oldotta meg a problémát vagy az illesztőprogram frissítésében szeretnél segítséget kérni, hívd a 1414-n ügyfélszolgálatunkat.
Amennyiben a fenti hibaüzenetet tapasztalod Internet Explorer vagy Microsoft Edge böngészőből, kérjük használd a szolgáltatást másik böngészőből (például Firefox vagy Chrome).
Ha nincs lehetőséged másik böngészőt használni, akkor a számítógéped és a számítógéped által használt helyi hálózat beállításait kell ellenőrizned.
Internet Explorer böngészőben az Alt+X billentyűkombinációra megjelenő menüben választd ki az „Internetbeállítások” menüpontot. A képen látható módon kattints a „Biztonság” fülre, ezen belül válsztd ki a „Helyi intranet” ikont, majd kattints a „Helyek” gombra. Ellenőrizd, hogy a képen látható módon NE legyen pipa „A proxyt megkerülő helyek” menüpont előtt. Mentsd el a módosítások és töltsd újra az oldalt.
Edge böngészőből az Alt+X billentyűkkel előhozható menüben válaszd a „Beállítások” menüpontot, ezen belül pedig a „Speciális beállítások megnyitás” menüpontot. Kattints a „Proxybeállítások megnyitása” menüpontra, majd a megjelenő oldalon ellenőrizd, hogy a „Helyi (intranetes) címek elérése proxykiszolgáló nélkül” opció NE legyen kipipálva.
Ha a fentiek elvégzése után sem tudod telepíteni a lejátszót vagy nem vagy jogosult ezen beállítások módosítására kérj segítséget rendszergazdádtól.
A TV GO szolgáltatást bárki használhatja, aki:
Az élő TV adások elérése Telekom TV előfizetőink számára nem jelent további díjfizetési kötelezettséget, azaz díjmentesek. Nem Telekom TV-s ügyfeleinknek lehetőségük van TV csomagok előfizetésére a TV GO-n.
A TV GO-n a Telekom TV előfizetők is díj ellenében érhetik el az eseti filmkölcsönzést és a MoziKlub filmcsomagot, amelyeknek a fizetendő bruttó díjait a filmek és csomagok mellett tűntetjük fel.
Felhívjuk azonban figyelmed, hogy a szolgáltatás használata mobileszközökön adatforgalmat generál: egy 90 perces film legjobb Standard Definition (nem HD) minőségben történő lejátszása nagyjából 2GB adatforgalmat jelent. Ezek a hálózati adatforgalmazásból származó költségek a szolgáltatás felhasználóját terhelik.
Mobileszközökön wifi használatával is nézheted a TVGO-t, így nem generálsz adatforgalmat.
A TV GO szolgáltatás számítógépen és mobil eszközökön is használható. Az alkalmazások segítségével a következő típusokon elérhető: legalább Android 4.0-ás operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonokon és táblagépeken, valamint legalább 8.0-as iOS szoftverrel rendelkező iPhone-on és iPaden.
Tartalom kölcsönzése a TV GO portálon (www.tvgo.hu), Android eszközön a TV GO alkalmazásban lehetséges. A tartalom a kölcsönzést követően nemcsak a TV GO portálon, hanem a TV GO alkalmazás segítségével mobiltelefonokon, táblagépeken (iOS, Android) is lejátszható.
iOS szoftverrel rendelkező iPhone-on és iPaden nem lehet fizetős tartalmakat kölcsönözni, ehhez előbb ki kell kölcsönözni a tartalmat a www.tvgo.hu portálon, akár a mobileszköz böngésző alkalmazásán keresztül, vagy más androidos mobil eszközön és ezt követően már lejátszható.
Bizonyos ingyenes tartalmak minden fajta készüléken kölcsönözhetőek.
Felnőtt tartalmak lejátszására csak a TV GO portálon van lehetőség, a mobilalkalmazásokban történő lejátszás nem engedélyezett.
A szolgáltatás mobileszközökön történő használatához a TV GO alkalmazás letöltése és telepítése szükséges, amely iOS rendszer esetében az App Store-ból, míg Android esetében a Google Play-ből érhető el.
Android:
Android alapú készülékek esetében a 4.0 vagy annál magasabb verziójú szoftver szükséges.
Tájékoztatunk, hogy egyes Android operációs rendszert használó okostelefonok és táblagépek esetében – gyártó általi operációsrendszer-módosítások miatt – felléphetnek kompatibilitási problémák.
iOS:
iOS esetében iPhone 4S vagy iPad2 és annál újabb készülékeken futó legalább 8.0-s operációs rendszer szükséges.
A TV GO tartalmak HTTP Live Streaming (HLS) protokollon keresztül adaptív bitrátával kerülnek lejátszásra. Ez azt jelenti, hogy a rendelkezésre álló sávszélesség függvényében elérhető lehető legjobb minőségben kerülnek a tartalmak továbbításra és lejátszásra.
A Telekom TV szolgáltatásod korlátozása vagy szüneteltetése alatt csak a közszolgálati csatornák érhetők el a TV GO -n, ezen kívül nem kölcsönözhetsz más TV GO tartalmakat, még díjmentes tartalmat sem.
Ha regisztrációt követően a Telekom TV-előfizetéssel összekapcsoltad a TV GO szolgáltatásod, TV szolgáltatásod megszűnését követően a TV GO szolgáltatás nem használhatod, ezen regisztrációt automatikusan töröljük.
A Telekom TV szolgáltatás megszűnése esetén, amennyiben a továbbiakban is szeretnéd használni a TV GO szolgáltatást, úgy újra kell regisztrálnod kártyás fizetési mód megadásával.
A TV GO szolgáltatásban egyedileg kikölcsönzött tartalmak nem játszhatók le az Interaktív TV szolgáltatáshoz tartozó vevőegységen (Set Top Boxon) keresztül, csak a TV GO portálon, illetve a mobileszközökön a TV GO alkalmazásban.
Igen, a tematikus, havidíjas Videotéka szolgáltatások, pl. a MoziKlub elérhető a TV GO-ban is. Azok az ügyfelek, akik a TV GO-n fizetnek elő Film csomagra és rendelkeznek otthoni, Interaktív TV szolgáltatással, azok a Filmcsomagot a Set Top Boxon keresztül is elérhetik.
A szolgáltatást bármikor lemondhatod az adott TV csomag adatlapján. Fontos azonban, hogy a már kifizetett szolgáltatásodat az előfizetési időszak végéig használhatod.
Amennyiben jelenlegi csomagodnál magasabb havi díjú csomagra szeretnél váltani, akkor az új és a jelenlegi csomag havi díjának különbözetét az adott számlázási időszakra arányosan számlázzuk.
Amennyiben a jelenlegi csomagodnál alacsonyabb havi díjú csomagra váltasz, akkor az új csomagodat a következő számlázási időszaktól aktiváljuk, és számlázzuk.
Telekom TV előfizetőként a lemondást követően a csomag számodra nem lesz elérhető a továbbiakban. Amennyiben nem rendelkezel Telekom TV előfizetéssel és bankkártyás fizetési módot állítottál be, akkor a szolgáltatást bármikor lemondhatod, de z előre kifizetett szolgáltatásodat az igénybevételi időszak végéig használhatod.
Az adott műsorszámok közül ( film vagy bármely TV-műsor) a felhasználók nézési szokásai alapján a TVGO mögött lévő ajánlórendszerünk segít kiemelni az általad leginkább kedvelt tartalmakat. Ha pl. főként vígjátékokat nézel, akkor a jövőben a neked szóló ajánlatokban kiemelésre kerülnek a friss és neked tetsző új vígjátékok. A felnőtt tartalmakat az ajánlásból kiszűrjük, így az ilyen jellegű ajánlatok nem fognak megjelenni az ajánlóban.
A személyre szabott ajánlatokat csak a hozzájárulásod esetén biztosítjuk. Ha úgy döntesz, hogy nem kérsz személyre szabott ajánlatot, az ajánló helyeken, általános ajánlásokkal találkozhatsz. A hozzájárulásodat vagy annak visszavonását a bejelentkezést követően bármikor módosíthatod a Beállítások menüpontban.
A TV GO portál használatához internetkapcsolat – mobiltelefon, vagy táblagép esetében aktív adatcsomag vagy egyéb internetelérés – szükséges. A felhasználónak a mobil alkalmazásban történő filmlejátszás alatt folyamatos szélessávú internetkapcsolattal kell rendelkeznie, amelynek minimum sebessége: 0,6 Mbit/s. A hálózati adatforgalmazásból származó költségek a szolgáltatás felhasználóját terhelik.
Mobileszközökön wifi használatával is nézheted a TVGO-t, így nem generálsz adatforgalmat.
A filmek böngészése, a filmelőzetesek és cikkek megtekintése regisztráció és kiegészítő szoftver nélkül elérhető bárki számára.
Az élő TV adás és a filmek lejátszásához az aktuális böngészőre az első alkalommal egy kiegészítő szoftver, a TV GO lejátszó plug-in telepítése szükséges. A kiegészítő szoftver telepítését követően a belépés után azonnal élvezheted a szolgáltatást.
A filmek számítógépen a TV GO portálon keresztül (www.tvgo.hu) illetve az előzetesen regisztrált hordozható Android mobileszközökön is kölcsönözhetők a TV GO alkalmazás segítségével. iOS szoftverrel rendelkező iPhone-on és iPaden nem lehet fizetős tartalmakat kölcsönözni, ezeknél az eszközöknél a lejátszáshoz előbb ki kell kölcsönözni a tartalmat a www.tvgo.hu portálon vagy más androidos mobil eszközön.
A filmek számítógépen a TV GO portálon keresztül (www.tvgo.hu)illetve az előzetesen regisztrált mobileszközökön is megtekinthetők, lejátszhatók az TV GO alkalmazás segítségével. Az alkalmazások legalább Android 4.0-ás operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonokra és táblagépekre, valamint legalább 8.0-as iOS szoftverrel rendelkező eszközökre érhetőek el és tölthetők le az adott alkalmazásboltból (iOS: App Store, Android: Google Play).
A készülékek regisztrációja a bejelentkezéssel egyidejűleg automatikusan történik.
A készülékek regisztrációja a kijelentkezéssel egyidejűleg automatikusan megszűnik.
Egy felhasználóhoz egyidejűleg két különböző eszköz regisztrálható a felsoroltak közül: számítógép, mobiltelefon, táblagép.
Ez azt jelenti, hogy például egy számítógépen és mellette egy mobileszközön (okostelefon vagy táblagép; iOS vagy legalább 4.0-ás Android), vagy akár egyszerre két mobileszközön lehet filmeket nézni.
Ha egy új készüléket szeretnél használni, akkor TV GO portálra történő bejelentkezésednél a rendszer automatikusan regisztrálja az eszközt és törli a legkorábban regisztrált eszközödet, így könnyedén bármikor új eszközön használhatod a TV GO szolgáltatásait.
Az Interaktív TV szolgáltatáshoz tartozó vevőegységen (Set Top Boxon) keresztül kikölcsönzött tartalmak nem játszhatók le a TV GO portálon vagy a mobil alkalmazásokban.
A TV GO tartalmak HTTP Live Streaming (HLS) protokollon keresztül adaptív bitrátával kerülnek lejátszásra.
A TV GO szolgáltatás SD tartalmak lejátszásának minimum feltételei Windows operációs rendszerű számítógépen:
Operációs rendszer:
Az élő TV adások elérése Telekom TV előfizetőink számára nem jelent további díjfizetési kötelezettséget, azaz díjmentesek. Nem Telekom TV-s ügyfeleinknek lehetőségük van TV csomagok előfizetésére a TV GO-n.
A TV GO-n a Telekom TV előfizetők is díj ellenében érhetik el az eseti filmkölcsönzést és a MoziKlub filmcsomagot, amelyeknek a fizetendő bruttó díjait a filmek és csomagok mellett tüntetjük fel.
Felhívjuk azonban figyelmed, hogy a szolgáltatás használata mobileszközökön adatforgalmat generál: egy 90 perces film legjobb Standard Definition (nem HD) minőségben történő lejátszása nagyjából 2GB adatforgalmat jelent. Ezek a hálózati adatforgalmazásból származó költségek a szolgáltatás felhasználóját terhelik.
Mobileszközökön wifi használatával is nézheted a TVGO-t, így nem generálsz adatforgalmat.
A regisztrációkor Telekom TV-előfizetés összekapcsolásával megadhattad, hogy Telekom TV előfizetőként, a havi rendszeres Telekom számlád terhére szeretnéd kiegyenlíteni a tvgo.hu-n történt kölcsönzések és előfizetéses szolgáltatások díját.
Amennyiben nincs Telekom TV előfizetésed, akkor a Telekom Gyorsfizetés rendszerben a bankkártyás fizetéshez szükséges adatok megadásával tudod kiegyenlíteni a tvgo.hu-n történt kölcsönzések és előfizetések szolgáltatások (TV-, és MoziKlub csomagok) díját.
Ha még nincs Telekom TV előfizetésed, csak bankkártyás fizetéssel tudod kifizetni a filmek kölcsönzési és előfizetéses szolgáltatások díját.
A bankkártyád adataid a Telekom Gyorsfizetés rendszerben kell megadnod, ami után a megadott számlára írjuk jóvá a fizetős kölcsönzések díját. Ahhoz, hogy ellenőrizhessük, érvényes-e a bankkártyád, kérjük, valós adatokat adj meg. A TV GO szolgáltatást csak Magyarországon veheted igénybe. A felhasználó vállalja a felelősséget, hogy a fizetéshez megadott bankkártyához magyarországi lakcím tartozik.
Igen. Az előfizetésed mindaddig aktív marad, ameddig fel nem mondod az adott szolgáltatást. A felmondásról és a TV csomag esetében a csomagváltás feltételeit az adott csomagajánlat "További információk" alatt találod.
Az aktuális csomagjainkkal kapcsolatos részleteket a https://www.tvgo.hu/elofizetesek/ oldalon éred el.
A kiegészítő szoftver telepítéséhez kérjük, vedd figyelembe az alábbiakat:
Ha nagyon lassú, rossz minőségű vagy akad a lejátszás, kérjük, vedd figyelembe az alábbiakat:
A lejátszás indulásakor az optimális sávszélesség meghatározásához szükség van egy kis időre. Rövid tartalmaknál, mint pl. az előzeteseknél ezért előfordulhat, hogy az optimális minőség érdekében a kezdeti néhány másodperc után érdemes visszatekerni a film elejére. Megfelelő sávszélesség esetén minden esetben a legjobb minőségben élvezheted a filmeket!
A TV GO alkalmazás használatával kapcsolatos megjegyzéseket, javaslatokat a TV GO portálon elérhető „Írj nekünk” funkció segítségével juttathatod el a fejlesztőknek, melyet a honlapon a jobb felső sarokban találod meg.
Ha elfelejtetted az MT ügyfélazonosítódhoz tartozó jelszavadat, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámon, ahol néhány személyes adat ellenőrzése után új jelszót adhatsz meg.